Toimitusehdot
Minimiostos ja toimituskulut
Tilauksillamme ei ole minimitilausrajaa. Alle 50 euron tilauksiin lisäämme 10 euron toimituskulut. Tilauksen ollessa yli 50 euroa toimitus on ilmainen. Kts. myös alempaa PALAUTUSOHJEET/REKLAMAATIOT.
Toimitusaika
Tuotteiden saatavuus ilmaistaan verkkokaupassa värimerkein:
VIHREÄ: tuotetta on varastossa
KELTAINEN: varastosaldo on 1 –10, tai saapumispäivä on 1-2 viikon sisällä
PUNAINEN: tuotetta ei ole varastossa
Valmiin tilauksen käsittely ja tuotteiden toimitusaika on tällä hetkellä 3-5 arkipäivää tilauksen saapumisesta Maritimin verkkokauppaan.
Valmiilla tilauksella tarkoitetaan tilausta, jonka kaikki tuotteet ovat varastossamme ja varattuina tilaukseen, sekä tilauksen maksutapa on hyväksytty.
Huom! Toimitusmyyntituote toimitetaan jälkitoimituksena. Toimitusmyyntituotteet ovat erikseen asiakkaalle valmistettavia tai hankittavia tilaustuotteita, joten niillä ei ole palautusoikeutta. Yksittäisen tilauksen tuotteet voidaan toimittaa useammassa lähetyksessä. Toimitusmyyntituotteen saatavuudesta sekä toimituksesta ilmoitetaan tilaajalle erikseen.
Tuotteet lähetetään asiakkaalle Postin välityksellä tai tilaukset ovat noudettavissa varaston noutopisteestä Lauttasaaresta.
Lähetettävät tuotteet pakkaamme pahvilaatikkoihin, joissa on tullut tavaraa Maritimin varastoon. Näin toteutamme paketoinnissa kestävää kehitystä.
Kaikista tilauksista tulee vahvistus sähköpostiinne, kun tuote on annettu toimitettavaksi tai se on noudettavissa varaston noutopisteestä. Lähetysseurantakoodilla voitte seurata paketin kulkua.
Outlet tuotteet
Nämä ovat sellaisia tuotteita jotka ovat poistumassa valikoimastamme, jonka takia tarjoamme ne poikkeuksellisen halpaan hintaan. Outlet hinnat ovat voimassa niin kauan kuin tavaraa riittää. Outlet tuotteilla ei ole palautus- tai vaihto-oikeutta.
Itella Economy 16
Posti lähettää saapumisilmoituksen paketista, joka on noudettavissa omasta postitoimipaikasta. Tilauksesta lähetetään toimitusilmoitus sähköpostilla, jonka mukana on lähetysseurantakoodi, joten voitte seurata paketin kulkua Postin -sivuilta Postin lähetysseuranta. Voitte lähetysseurantakoodilla noutaa paketin postista, näin ollen teidän ei tarvitse odottaa Itellan saapumisilmoitusta. Tällöin teillä on oltava henkilöllisyystodistus mukana.
Huomioitavaa!
Posti säilyttää lähetyksiä saapumisviikon jälkeen kaksi täyttä viikkoa, R-kioski säilyttää lähetyksiä kaksi viikkoa. Varaston noutopisteestä noudettaessa säilytys on kaksi viikkoa.
Ikäraja
Alle 18-vuotiaalta vaaditaan aina huoltajan tekemä tilaus.
Svea Payments -palvelu
Verkkokaupan maksunvälityksen toteuttaa Svea Payments Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään vahvistusviesti. Viesti sisältää linkin Ostajan Palvelut -sivulle, jossa voit hoitaa kauppiaan tyytyväisyystakuun avulla mm. tuotepalautukset, reklamaatiot ja palautteenannon ympäri vuorokauden. Svea Payments Oy:n toiminta on Finanssivalvonnan (Fiva) alaista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksusi tilitetään myyjälle vasta, kun olet vastaanottanut tilauksesi ja saanut tarkistaa sen. Tarkastusajoista ilmoitetaan tilauskohtaisesti sähköpostilla.
Maksutavat
Pankkien verkkomaksupainikkeet
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupalvelut.
Laskulla ostaminen
SveaWebPay (myöhemmin Svea) tarjoaa sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Huomioithan seuraavat asiat:
Mahdollisesta laskutuslisästä vastaa verkkokauppias.
Kun valitset maksuvaihtoehdoksi laskun, tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan. Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä. Mikäli TUPAS-tunnistautuminen on ollut mahdollista maksamisen yhteydessä, ja tunnistautuminen on tehty onnistuneesti, ostos voidaan toimittaa väestörekisteristä poikkeavaan osoitteeseen.
Maksuehto on 14 päivää.
Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa.
Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.
Osamaksulla ostaminen
SveaWebPay (myöhemmin Svea) tarjoaa sinulle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Tämä on mahdollista, kun olet hyväksynyt luottoehdot ja täyttänyt henkilötunnuksesi maksusivulla. Jos allekirjoitat osamaksusopimuksen sähköisesti TUPAS -tunnistautumalla, voit tallentaa tai tulostaa sopimuksen itsellesi välittömästi. Mikäli et allekirjoittanut osamaksusopimusta sähköisesti, saat kotiisi osamaksu- /tililuottosopimuksen ehtoineen, joka sinun tulee allekirjoittaa ja palauttaa Svealle 8 päivän sisällä. Mikäli sopimusta ei palauteta meille tuon ajan sisällä, erääntyy koko ostos maksettavaksi kerralla seuraavan kuukauden aikana. Svea laskuttaa toimitus- ja laskutusajan välisestä ajasta sopimusehtojen mukaiset korko- ja muut mahdolliset kulut.
Osamaksu- /tililuottoasiakkaana voit tehdä ostoksia tilillesi Svean sopimusasiakkailta. Voit tehdä ostoksia aina kun sinulla on luottorajaa jäljellä ja maksaa ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti. Luottoraja on summa, joka on määritelty osamaksu- /tililuottosopimuksella. Luottoajan valitset sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun luottoajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton kerralla pois, ilman ylimääräisiä kuluja.
Mikäli haluat hyödyntää tiliäsi sopimusaikana myös muihin ostoksiin, mutta luottosi maksuaika on jo valittu maksimipituiseksi, sinun tulee nostaa kuukausittaisen lyhennyseräsi määrää. Vastaavasti, mikäli haluat pidentää maksuaikaasi, voit pienentää kuukausittaista lyhennyserääsi. Mikäli ostat tilillesi useasta verkkokaupasta, tulet saamaan kaikista ostoksista oman laskun. Tästä huolimatta veloitamme sinulta vain yhden tilinhoitomaksun/kuukausi.
Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavamme Svea Perintä Oy:n perittäviksi.
Lue tarkemmat ehdot osoitteesta: https://www.sveawebpay.fi/kontovillkor/
Lisätietoja saat myös tililuottosopimukselta, jonka löydät sivuilta www.sveawebpay.fi
Yhteystiedot
Svea Payments Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Mechelininkatu 1 A
00180 Helsinki
Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00
Sähköposti: [email protected]
Palautusohjeet/ Reklamaatiot:
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautus on sinulle maksutonta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Jos haluat tehdä palautuksen, niin ota yhteyttä sähköpostitse [email protected]. Tuotteita ei saa palauttaa ilman ilmoitusta.
Huom! Toimitusmyyntituotteet ovat erikseen asiakkaalle valmistettavia tai hankittavia tilaustuotteita, joten niillä ei ole palautusoikeutta.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta sähköpostitse [email protected].
Muista perua tilaus tai tehdä tilauksen ostomuutos myös Svea Payments -sivuilta, johon linkki löytyy sähköpostiinne saapuneesta tilausvahvistuksesta.
Oy Maritim Ab pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka ilmenevät yllä. Laissa tapahtuvat muutokset astuvat voimaan heti sellaisenaan ellei laissa ole toisin määrätty. Pidätämme oikeuden hinta-, mitta-, tuote- ja kuvamuutoksiin ilman erillistä ilmoitusta. Kuvat verkkokaupassa ovat viitteellisiä. Emme vastaa virheistä tuotetiedoissa. Hinnat verkkokaupassa sisältävät arvonlisäveron (24%). Noudatamme Suomen Teknisen Kaupan Liiton yleisiä myyntiehtoja.